Reklamacje
Istnieje możliwość reklamacji towaru, w przypadku gdy Klient stwierdzi niezgodność z jego zamówieniem. Reklamacja jest możliwa także w przypadku wad fabrycznych lub uszkodzeń, które powstały wskutek niewłaściwego transportu Towaru. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail info@symbiotika.pl Klient w zgłoszeniu reklamacyjnym musi wskazać: wady Towaru, numer zamówienia,
rodzaj wadliwego Towaru.
Zwroty
W terminie 14. (słownie: czternastu) dni od dnia odstąpienia od umowy:
Klient jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego Towaru. Zwrot następuje na koszt Klienta, poprzez wysyłkę zwrotną na adres Właściciela. Towar musi być kompletny i nie może nosić śladów używania.
Właściciel ma obowiązek zwrócić płatność otrzymaną od Klienta, w tym koszt przesłania towaru. Właściciel nie pokrywa kosztów zwrotu towaru.
Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
Właściciel może zwlekać ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Towaru lub przesłania przez Klienta potwierdzenia nadania za pomocą e-mail na adres info@symbiotika.pl
Towar zwracany musi być kompletny, nie nosić śladów używania ponad ślady wynikające z użytkowania niezbędnego dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru